.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت مطالبات فرهنگيان مازندراني

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: باقيمانده مطالبات فرهنگيان مازندراني تا پايان هفته معلم پرداخت مي‌شود. ‌

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عبدالوحيد فياضي در مراسم تجليل از 103 بازنشسته فرهنگي در جويبار اظهار داشت: معلمان مشعل‌دار هدايت، دانايي در جامعه هستند كه بذر خردورزي و علم آموزي را در جامعه نهادينه مي‌كنند.
وي افزود: در سال گذشته 6 هزار نفر از فرهنگيان در مازندران بازنشسته شدند كه در حال تعداد بازنشستگان فرهنگي مازندران به 30 هزار نفر رسيده است.
فياضي با اشاره به پرداخت 70 درصد مطالبات فرهنگيان مازندراني بيان داشت: ميزان مطالبات فرهنگيان، 84 ميليارد تومان بوده كه 30 درصد آن باقي مانده است و تا پايان هفته معلم پرداخت مي‌شود.
وي سرانه هر دانش‌آموز مازندراني را 75 هزار تومان اعلام و يادآور شد: در سال تحصيلي جاري، 7 ميليارد تومان سرانه به مدرسه‌هاي مازندران پرداخت شد.
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اينكه آموزش و پرورش به لحاظ نيروي انساني در رشته‌‌ها متعادل نيست، تصريح كرد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته نيروها را متعادل مي‌كنيم چرا كه گرايش رشته‌ها به سمت فني و حرفه‌اي است و نيرو در بخش فني و حرفه‌اي كم داريم.
وي از پرداخت حدود 5 ميليارد تومان براي شير يارانه‌اي در مدارس مازندران خبر داد.
مدير آموزش و پرورش شهرستان جويبار نيز در اين مراسم گفت: يك ميليارد و 29 ميليون تومان مطالبات و پاداش فرهنگيان بازنشسته در جويبار به آنان پرداخت شد.
عبدالوحيد رنجبر افزود: 270 دانش‌آموز نخبه در جويبار شناسايي شدند و با كمك آموزش و پرورش از كلاس‌هاي مختلف علمي، فرهنگي و فني بهره‌مند مي‌شوند.
وي خاطرنشان كرد: معلمان در طول 30 سال تلاش صادقانه انسان‌هاي زيادي را به دانايي و توانايي مجهز كردند و اين بزرگ‌ترين افتخار آن‌ها است.
در پايان اين مراسم با حضور فرماندار و امام جمعه جويبار از 103 فرهنگي بازنشسته با لوح سپاس تجليل شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.